FAQ
najczęstsze pytania

  • 1. Na jaki okres udzielamy gwaracji ?

    Ze względu na różną specyfikę regenerowanych u nas podzespołów okres gwarancji jest różny, i tak:

    KOŁA DWUMASOWE - 12 miesięcy
    TURBOSPRĘŻARKI - 12 miesięcy
    SPRĘŻARKI KLIMATYZACJI - 12 miesięcy
    ZAWORY EGR / CHŁODNICE SPALIN - 6 miesięcy
    PRZEKŁADNIE KIEROWNICZE - 12 miesięcy

  • 2. Ile czasu potrzebujemy na naprawę ?

    Staramy się aby wszystkie podzespoły skatalogowane w naszej ofercie mamy dostępne "od ręki", na wymianę. Naprawy dostarczonych do nas części staramy się dokonywać w dwa dni robocze a nietypowe zlecenia realizujemy w trzy, cztery dni robocze.

  • 3. Jak dostarczyć części do regeneracji ?

    Części do regeneracji prosimy dostarczyć osobiście bądź wysyłać pocztą lub kurierem wraz z krótkim opisem usterki i numerem telefonu.

    UWAGA!!! NIE PRZYJMUJEMY PACZEK WYSYŁANYCH NA INNY ADRES NIŻ PONIŻEJ ORAZ PACZEK POBRANIOWYCH

    Adres dostawy:

    REGENERUJ.pl
    ul. Łodygowa 51
    05-091 Ząbki
    tel. 532 323 222

  • 4. Wysyłka z kaucją - na czym to polega?

    Jeśli chcesz żebyśmy wysłali zregenerowaną już część przed demontażem swojej uszkodzonej najpierw ustal z nami jej dostępność.

    W zależności od rodzaju części do wysyłki doliczamy umówioną wartość kaucji.
    Po wymianie wysyłasz swoją zdemontowaną, uszkodzoną część wraz z załączonym przez nas wcześniej wypełnionym protokołem zwrotu kaucji.
    Kaucje zwracamy tylko na wskazany w protokole numer konta. Zwykle przelewy robimy co piątek, jednak zastrzegamy sobie na to max 10 dni.

    UWAGA!!! NIE PRZYJMUJEMY PACZEK WYSYŁANYCH NA INNY ADRES NIŻ PONIŻEJ ORAZ PACZEK POBRANIOWYCH

    Paczki prosimy adresować na:

    REGENERUJ.pl
    ul. Łodygowa 51
    05-091 Ząbki
    tel. 532 323 222

    Kliknij TUTAJ żeby wyświetlić i wydrukować protokół zwrotu kaucji

  • 5. Zwroty i reklamacje - jak postępować?

    zwroty

    Na zwrot NIEMONTOWANEJ i oryginalnie zapakowanej części klient ma 14 dni. Część należy dostarczyć do nas wraz z dokumentem zwrotu/odstąpienia od umowy oraz dokumentem sprzedaży. Na zwrot pieniędzy zastrzegamy sobie czas 14 dni od momentu dostarczenia zwracanego towaru.
     

    reklamacje

    W przypadku reklamacji część należy dostarczyć do nas wraz z kartą gwarancyjną i wypełnionym protokołem reklamacji.
     

    Kliknij TUTAJ żeby wyświetlić i wydrukować protokół zwrotu / reklamacji

     

    W przypadku stwierdzenia wady regenerowanej części w przeciągu 14 dni od momentu jej dostawy deklarujemy możliwość zwrotu kosztów ponownego demontażu / montażu. Jest to możliwe tylko w momencie stwierdzenia ewidentnej winy wadliwej regeneracji części.  

  • 6. Wysyłka towaru - jaki koszt i czas dostawy?

    Wszystkie części wysyłamy za pośrednictwem kuriera UPS przesyłką 24h (dostawa następnego dnia roboczego)

    Zamówienia złożone do godziny 14:00 realizujemy tego samego dnia.

    Ceny w jakich wysyłamy poszczególne części:

     

    KOŁA DWUMASOWE / KOMPLETNE ZESTAWY
    Przesyłka zwykła - 30,00zł
    Przesyłka pobraniowa - 35,00zł
    Przesyłka w dwie strony - 65,00zł

    SPRZĘGŁA (TARCZA, DOCISK)
    Przesyłka zwykła - 20,00zł
    Przesyłka pobraniowa - 25,00zł 
    Przesyłka w dwie strony - 60,00zł 

    TURBOSPRĘŻARKI
    Przesyłka zwykła - 30,00zł
    Przesyłka pobraniowa - 35,00zł 
    Przesyłka w dwie strony - 60,00zł

    SPRĘŻARKI KLIMATYZACJI
    Przesyłka zwykła - 25,00zł
    Przesyłka pobraniowa - 30,00zł 
    Przesyłka w dwie strony - 60,00zł

    ZAWORY EGR / CHŁODNICE SPALIN
    Przesyłka zwykła - 25,00zł
    Przesyłka pobraniowa - 30,00zł 
    Przesyłka w dwie strony - 60,00zł

    PRZEKŁADNIE KIEROWNICZE
    Przesyłka zwykła - 35,00zł
    Przesyłka pobraniowa - 40,00zł 
    Przesyłka w dwie strony - 65,00zł

    FILTRY DPF / FAP
    Przesyłka zwykła - 35,00zł
    Przesyłka pobraniowa - 40,00zł 
    Przesyłka w dwie strony - 65,00zł

    UWAGA!!! Jeśli w przypadku zamówienia przesyłki w dwie strony paczka nie będzie przygotowana na określony w zleceniu czas, informujemy, że obciążamy klienta kosztem za usługę zlecenia odbioru w wysokości 10zł brutto. 
  • 7. Przesyłka w dwie strony (przy zamówieniu części z kaucją) - jak to działa?

    Jeśli zdecydowałeś się na zakup z kaucją i chcesz już w momencie odbioru naszej przesyłki zwrócić swoją zdemontowaną część, prosimy o informację o tym przy zamówieniu. 

    W tym wypadku dołączamy w paczce już wypełniony list przewozowy (zwrotny) i druk zwrotu kaucji *

    *bardzo prosimy o wcześniejsze przygotowanie numeru konta celem wpisania go w załączonym protokle 
     
  • 8. Przesyłka w dwie strony (odbiór części od klienta i odesłanie jej po naprawie) - jak to działa?

    Jeśli chcesz żebyśmy za pośrednictwem kuriera UPS odebrali od Ciebie części do regeneracji wypełnij zlecenie odbioru przesyłki dostępne TUTAJ.

    Wypełniony dokument wyślij do nas na adres e-mail: biuro@regeneruj.pl (możesz wysłać skan bądź zdjęcie).

    Jeżeli nie masz możliwości wydrukowania i wypełnienia zlecenia, możesz napisać e-maila który będzie zawierał wszystkie dane zawarte w naszym dokumencie. W tym przypadku KONIECZNIE dopisz: "Zapoznałem się z warunkami wysyłki dostępnymi na stronie www.regeneruj.pl i zobowiązuję się do pokrycia określonych tam kosztów".

    Warunki wysyłki dostępne w zakładce NAJCZĘSTSZE PYTANIA w pkt. 6.